zondag 22 september 2013

DIY krukje

Hallo allemaal, 
ik heb alweer een hele tijd niet geblogd maar dat ga ik komende 
maand helemaal goedmaken met veeel blogberichten!!!!
Deze gaat over hoe je een saai krukje of iets anders saais van hout kan
pimpen. Nou, ik kwam op het iedee doorat ik al een hele tijd een heel 
saai (maar wel handig!) krukje in mijn kamer had staan.
Dit is hem:




Ik wou hem opleuken maar ik wist niet hoe.
Toen ging ik wat bloggen ever wat je allemaal met plaatjes kan 
en toen dacht ik: Hé, waarom beplak ik mijn krukje gewoon 
niet met plaatjes?! Zo gezegd zo gedaan.
Ik ben alsvolgt aan de slag gegaan:
1.Eerst beplak je hem met plaatjes
2.Dan lak je hem met doorzichtige lak
3. Ongeveer een etmaal (24 uur) laten drogen en licht opschuren
4. Nog een keer lakken en laten drogen en klaar is je krukje (of stoel, of dienblad...)
Je kan heb ook nog aan de zijkanden versieren met stemples in de verf gedoopt of tape
als je dat leuk vindt.


Fijne Dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten