maandag 11 mei 2015

Bloesem en bubbels

Laatst was ik met mijn vriendin van de blog byanerd.blogspot.nl in
het park. De zon scheen, er bloeide bloesems en wij dachten: 
dit zou de perfecte Tumblr foto moeten opleveren dus we gingen aan de slag.
We hadden ook bellenblaas bij ons en we probeerden dus door de bel een foto
te maken van de bloesemboom. Nou ik kan je vertellen; dat was hilarisch xD.
De een was bubbels aan het blazen en de ander was er als een gek achteraan aan het rennen
om er een foto van te maken. Daarbij kwam ook nog dat naast de boom een sloot was
en we soms zo gefocusd achter de bellen aan liepen dat we bijna in de sloot vielen!




 We hebben ook wat makkelijkere objecten gefotografeerd ;D

 Ik weet niet wat er tijdens het maken van deze foto gebeurde maar ik vind
hem wel erg cool geworden!!
 Kortom na deze ervaring heb ik echt bewondering gekregen voor de tumblrbellenfoto'sfotografen xD.
Ik weet niet echt of er een Tumblr waardige foto tussen zit, jullie wel?

1 opmerking: