vrijdag 22 mei 2015

Ooh wat ben ik blij met de spulletjes die ik kocht/kreeg!!


 Een hele prettige handcreme van Lush 
Deze heerlijke bubble bar (ook van Lush :)
 Een hele leuke plaid voor op mijn bed van de Xenos voor maar 13 euro!
(Het zal waarschijnlijk de achtergrond zijn van veel van mijn komende foto's)

 Dit is een heel leuke boek!!
Het idee is dat je elke dag de opdracht die op de pagina staat uitvoert
en na een jaar heb je da het hele boekje vol!!
 Opdrachten uit het boek.
 Een boek van Keri Smith (ik ben echt fan van haar boeken!!) in het boek
staat opdrachten die je kan uitvoeren.
Je creërt met dit boek je eigen wereld.
 Oh dit is ook al zo'n leuk boek!!
Er staat tekst in maar ook heel veel mooie foto's en plaatjes.
(Tot nu toe ben ik er nog niet aan toe gekomen om het te lezen, 
ik heb alleen nog maar de plaatjes zitten te bekijken, oeps!)


 Mijn planten terrarium!!!!!
IK wilde er al heel lang een maar bij de Urban Outfitters waren ze echt duur!
Mijn vader heeft deze voor mijn verjaardag gemaakt :)
En deze bordeauxrode All-Stars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten