vrijdag 19 juni 2015

Antwerpen

Hoi allemaal,
Ik was laatst met de klas naar Antwerpen als "afsluitingsuitje" van de derde klas.
Antwerpen is echt een hele leuke stad! Er zijn veel leuke winkeltjes maar ik heb er maar
een paar kunnen zien want het was 30 graden en na de speurtocht van 2 uur was iedereen 
zo uitgeput dat we eigenlijk alleen maar wat hebben rondgelopen in de hoofdstraat xD
Ik wil dus zeker nog een keer terug!
Ooh er was zo'n lekker wafel "winkeltje"

Een bloemenkunstwerk ter gelegenheid van de Tour de France.
De Onze Lieve Vrouwe Kathedraal.


Dit was een een superschattig boekenwinkeltje.
Barbapappa's van chocola!!
Nog even een "hipster" foto van mijn "hipster" (veel te dure) drankje.
En een foto van mijn ketting+jumpsuit die ik die dag droeg omdat ik de combi wel cool vind :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten