maandag 9 september 2013

DIY Stempels

Hallo Allemaal,
Ik ben op het moment echt verslaafd aan stempels maken het is echt ZO leuk!
En je hebt ook nog wat aan het resultaat (de stempel) als het allemaal goedgaat.
Het is heel erg simpel en je hebt niks nodig behalve: een gutssetje (te koop bij 
hobby/knutselwinkels), een potlood, en een grote gum.
Je tekend op de gum wat je wil maken en dan guts je de delen de je niet
wil hebben (de stukken tussen de lijnen van bijv. een vogeltje) weg.
Zo simpel is het!





In het begin is het wat lastig dus ik raad je aan om simpel te beginnen ( bijv.
een snor of zoeiets) en na wat oefening komen er echt hele mooie stempels uit!
Dit zijn een paar van die van mij:
Maar ik ben nu alweer met nieuwe bezig dus in mijn volgende bericht laat ik die zien.
Fijne Dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten